środa, 7 sierpnia 2013

Witam, to Augal

No więc witam :) Nazywa się Ola, mam 15 lat, pochodzę z Krakowa ... ble ble ble ble ble chyba więcej takich nudnych faktów o mnie nie potrzebujecie. Mój pseudonim to Augal. Pewnie się zastanawiacie skąd się wziął ... "Druga klasa podstawówki ... jakaś szkoła w Krakowie ... świetlica w Krakowie. Ola razem ze swoimi koleżankami bawi się wa talony pokemonowe z chipsów. I nagle jedna koleżanka przemawia 'Ej ale Olka jest jak bałwan hehehehehehe', na to druga 'Mieliśmy jej wymyślić przezwisko!', na to znowu pierwsza 'To zróbmy połączenie Augustyn + Bałwan hehehehe' ... chwila ciszy i jedna mówi 'Augustyn + Bałwan = Augal' reszta 'JEEEEEEEEE'" Cóż to była za wzruszająca historia! Aż mi łezka poleciała. Ale tak na serio to nie wiem jakim cudem moje nazwisko i bałwan tworzą słowo Augal ... Chyba moja największa zagadka z dzieciństwa. No więc gdzięś w marcu tego roku odkryłam kapopy, więc moje życie automatycznie zaczęło się niszczyć coraz bardziej. Kocham EXO nad życie. I spróbuj mi SeHuna obrazić lub kogokolwiek z nich, to napierdolę na Ciebie z ŁOPATĄ :))) Tak tylko ostrzegam. Od razu mówię, ze mój blog to będzie straszny bałagan, a opowiadania nie są z najwyższej półki, bo to przecież zabawa. Więc będę się cieszyć jak ktoś zbierze się na bardziej rozbudowane komentarze. I nie chodzi mi o eseje, które będą dłuższe niż samo opowiadanie :) Jeżeli napiszesz, ze Ci się podoba to w dwóch zdaniach napisz co. Tak samo w odwrotnym kierunku.Wtedy będę czerpała wiedzę z waszej opinii aby każde moje kolejne opowiadanie było coraz lepsze. Na razie planuję pisać same one shoty. Mam już z parę pomysłów, więc do końca wakacji pojawią się jeszcze cztery. Przynajmniej mam taką nadzieję. Jeżeli będziecie mieć jakieś pytania do mnie to w zakładce o mnie (której jeszcze nie zrobiłam) będzie mój Twitter i ask :) Nie bójcie się nie gryzę. Jeżeli będzie Ci się podobał mój styl pisania i twoim marzeniem będzie abym to ja napisała jakiś ff ze szczególnymi wytycznymi (paring, gatunek, ogólna fabuła) to ślij! Czasami jak człowiek nie ma weny, to po prostu sam nic nie wymyśli i koniec. No więc zaraz dodam mojego pierwszego ff, którego kiedykolwiek napisałam! *dźwięki fajerwerków*
Jeszcze na koniec chce podziękować bardzo dużej ilości osób.
1. Przede wszystkim dziewczynie, która kazała mi napisać kolejne ff z dedykacją dla niej (już się piszę) @bearjonqin to o tobie to jest!
2. Moim kochanym przyjaciółkom z twittera, a przedwszystkim @DameArianator, która też mi o SeKai truła xD
3. Mojej becie xD Przed załozeniem bloga znalazłam betę xd Ale ja to mam szczęście. Ona jako pierwsza będzie dostawac moje wypociny aby niczym jak Pani Domu czyścić moje błedy! Przywitajcie się z @sehunalke Ps. I nawet nie próbujcie od niej wyciągnąć ff wcześniej niż je tu dodam xD
4. BERE BERE BERE wszechmogąca BERE. No wiec gdyvy nie ona to tego bloga bym założyła dopiero za rok. Ogólnie ona jest odpowiedzialna za wygląd mojego bloga xD Więc wszystkie skargi słać do niej! (Ale kto by mógł na Sehone się skarżyć)
5. I blogowi http://szablonownica.blogspot.com od którego tą przepiękna Sehone mam na własność! Tam nie znam nikogo oprócz @uszati, więc mam nadzieję, że przekaże reszcie podziękowania.

No i na koniec BRAWA DLA WSZYSTKICH CO DO KOŃCA WYTRWALI XD Może jeszcze raz na jakiś czas uraczę was historiami z mojego życia xd

PS. jak o kimś zapomniałam to PRZEPRASZAM

6 komentarzy:

  1. Nie widziałam przecinków, mogłaś mi to dać do korekty. XD Nie no, żartuje oczywiście. I to ja ta beta @sehunałkę, czyli powalona Milena. Zaraz oczywiście dodam się do obserwatorów, bo bez tego by się w ogóle nie obyło. : > Ehehe, dowiedziałam się, skąd wziął się twój pseudonim, naprawdę wzruszająca historia, aż mi łezka poleciała. XDD I oczywiście jak sobie życzysz będę dawać długie komentarze, które nie za bardzo potrafię pisać, ale co tam. : >
    No i na koniec czekam, aż dodasz tutaj swoje ficki. : >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, poprawka pierwszego zdania: Nie widziałam gdzieniegdzie przecinków, ehehehehhe. : >

      Usuń
    2. Od tego Ciebie mam ♥ Mój przecinkowy robocie ♥

      Usuń
  2. BLOG. OLA MA BLOGA. HEHEHEHE. <3 Szykuj się na epopejki, nie umiem pisać krótkich komentarzy. xD Jaram się już tym blogiem~

    ps. i... EJ, Bere nie ma odnośnika do tuittera... ;-; Bul, smuteg i rozpadż. ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sobie zrób odnośnik xD O boże xD Jestem przerażona xD

      Usuń
  3. Koocham kocham kocham,koniec z twitlongerem ^^ ma się zapłon,czekam tylko aż dasz tego Sekaia <3

    OdpowiedzUsuń